MODELLER

nu söker jag så klart modeller till min visning. modellen kan vara och se ut hur som helst, men även personlighet betyder mycket. det kommer krävas väldigt mycket att vara modell, träning på gång och takt och även kunna ta instruktioner. killar som tjejer alla är välkomna att söka!

jag vill nu under jul få in så många ansökningar som möjligt så jag kan kika igenom allt så kommer jag höra av mig till de som ska vara med senaste i slutet av januari. eftersom allt inte är klart än kan jag inte komma med så mycket information men är du osäker på om du vill söka nu kan du göra det sen för vid v.3 kommer det komma mer information om allting.


vill du söka till att vara modell gör så här:

skriv ett mejl till [email protected] skriv som ämne "modell thös uf"
och berätta lite om dig själv. skriv med sånt som namn, ålder, vart du är ifrån, intressen och lite om vem du är. och skicka även med ett kort på dig själv.
har du några frågor på allting så är det bara att skicka iväg ett mejl!

så skriv in nu!





/ THÖS UF



Kommentarer
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

När är den absolut sista dagen att söka?

Många snackar om den här kommande modevisningen, och jag har letat som en tok efter mer info, tydligen har man letet på fel ställen så infon kom inte förs nu(A)

Hehe, men hade gärna velat vara med men måste samtala med min mamma först.



Hoppas alla förberedelser går jätte bra!

Lycka till, Mvh Betty.

2010-01-21 @ 21:11:20
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0