FREDAG

dagen innan. ja och idag finns det ju en hel del att göra schemat är så fullt det bara kan bli och blev även nyss ändrat så nu ska jag få ihop detta på nytt.

sitter och äter fruskost, farmor underbara bröd. tur att man har världens bästa farmor ger oss nybakat gott bröd och en klädställning på nolltid! tack farmor.

biljetterna börjar springa iväg i en väldig fart nu, så dags att skaffa en nu gott folk. nu när det väl händer här i borlänge får ni ju inte balla ur. jag kan ju iallfall lova er att det kommer visas grymt snygg modeller och sjukt snygga kläder!


nu ska jag lägga om schemat och ringa väcka mosa så kommer mina kära granne kia in om en halv timme och vi ska fixa en massa! KANON KUL!



längtar tills allt ska gå ihop hur nu det ska göra det! men ja! 
KÖP BILJETT!!!!!!!!!! 





/ THÖS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0