NÄRA NUU

nu börjar vi närma oss den 10 april med raketfart! idag har jag fullt schema, ska iväg nu till klockan elva på ett möte som jag kan tacka så mycket för blir av för det är verkligen en sista minuten grej som löste sig. och sen klockan två har jag möte då vi ska kika på lite underkläder till modellerna. och klockan fyra har jag möte med min rådgivare helene, sen ska jag nog ta och gymma (vad hände där, jag på ett gym??) sen mitt i allt detta ska jag hinna med att ringa fem samtal. plus ett besök på kära kupolen.


ska också hinna med att presentera alla modeller!! WOW



jag ska försöka fixa mitt mobila internet till sötis datorn så jag kan fixa lite mitt i alltihop!!

så lovar jag blogga satan dom sista dagarna!
finns det någon som är teknisk som läser denna blogg annars som jag hjälpa mig med mitt internet? (inte ens min pappa fattar hur jag har lyckats? attans)









/ THÖS





jossan en modell som jag har stylat till ett skolprojekt!




Kommentarer
Postat av: Micaela Blomberg

Tjenna!



Visst är det kul att ha så många bollar i luften? =)



Det kommer att gå klockers..hårt jobb ger belöning!



Syns imorgon på mitt café!

Trevlig kväll..KRAMAR!

2010-04-06 @ 19:29:50
URL: http://www.modeshow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0