LÄGGDAGS

ja nu får det vara nog, lovade mig en tidig kväll men nu är klockan tjugo i ett och i morgon väntar en permanent på min farmor kl nio! oj oj.. men allt i mina tankar är bara UF! hela tiden tänker jag på hur man kan göra hit och dit. och tiden rinner så snabbt iväg vill att allt ska bli så bra och känns som jag inte kommer någonstans längre.

men två kanon modeller klara nu också! kommer presentera dem här i helgen. ni blir inte besvikna.

i morgon ska jag även ringa rätt avgörande samtal. kommer nog bli bra, ska bara ta mig i kragen låta självsäker och säga det jag ska säga, men det är inte alltid det lättaste! (ibland är man en fegis) men i morgon har jag lovat mig själv att ta tag i det.




nu ska jag försöka sova på saken, i morgon är en ny dag med nya idéer. OHJA!

oj juste föresten, på måndag händer det grejer som ni kanske få se här i bloggen på onsdag? om allt går som det ska, kanske även tidigare. kommer bli super grymt, då måste ni kika in och titta!!!!!!



GOD NATT
/THÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0