MÄSSA I MORGON

I FK ARENA 09.00-15.00 KOM DIT OCH KIKA OCH KÖP BILJETT!!!!!!!
du kan även köpa biljett till mässpris vilket är 75 kr ordinarie pris 100 kr. det priset gäller bara i morgon torsdag 18 februari om du köper biljetten på plats vid min monter.

jag önskar jag hade mer tid att ge er mer information just nu och lägga in mer modeller. men shit vad jag har att göra. skakar för jag är hyper stressad och nervös inför allt, är man själv i ett företag så är man själv och man ska ha plats för allt i sin hjärna. jag ska ta mig lite mer tid i helgen fast jag kommer vara ännu mer stressad då med projekt rapporten som inte alls går just nu. men jag ska försöka lovar er det! tack för jag har världens bästa faster! du är bäst!





nu hoppas jag vi ses i morgon gott folk! pigga och glada. uppstigning klockan 06.00 i morgon för att ta mig till falun och få ihop min monter. och jag har just nu ingenanning om hur det kommer gå. eller någonting. fy vad nervös jag är!!!!!

nu ska jag packa i det sista. tänka på hur allting ska gå ihop. sen sova en bit. och attans vad jag vill se hockeyn i natt men det får nog inte bli av denna gång! go sverige






/ THÖS






psssst. WAYBACK UF KLARA TILL MODESHOWEN!!!!!!!!!!! mer info om dem kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0