TILLBAKA TILL VARDAG

och det finns en miljon saker att göra. och tyvärr blir det inte den där kryddiga måndagen jag hade hoppas på, utan vi fick ställa in den överraskningen pga av mycket förhinder hit och dit. jätte tråkigt men den blir av snart ändå, och då blir det nog ännu bättre och roligare. längtar!

och nu ska jag slänga iväg mejl lite här och var och göra en massa för och två veckor är jag på ett ställe där solen värmer lite mer och snön inte når. där håller jag mig i två veckor och när jag kommer hem igen är det bara en månad kvar till modevisningen!! helt galet vad tiden går snabbt.



ikväll kommer det presenteras en modell till!





ha en bra kväll!




/ THÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0