VI KASTAR OM LITE

ja, lotta min kära granne som var modell nr två kan tyvärr inte vara med på modevisningen då hon ska åka iväg och spela innebandy. jätte tråkigt!! så ja från en granne till den andra grannen blir ersättaren lovisa swärdh! det är kanon det.  mer information om lovisa från ni i morgon! (hon är syster med modell nr 1 josefine)






en JA, en butik till är klar! en kanon butik. jag håller lite på vilken butik det är. ni får kika in lite senare ikväll då jag gör en presentation av butiken!






måste tacka alla som läser och alla ni som ger komplimanger ni är så goa! alla som håller på med uf/projekt arbete vet vilket jobb det är med allt och vädligt krävande. och att vara själv är ett så otroligt ansvar. så måste jag även slänga in tack till min farmor som kom hit med choklad igår och rädda min kväll och mamma som bjöd på pizza (onlinepizza.se är en super uppfining) ni är världens bästa! jag är så glad att ni följer mig här i bloggen också!

 

 

nu alla blir det skrivande på projektrapporten och lite planering om modeller som man ska fiffla ihop (det är mer jobb än vad man tror)




/ THÖS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0