BARA FÖR FOLK FRÅGAR

går så klart fortfarande att söka till att vara modell. släng iväg ett mejl till [email protected] och skriv lite om dig och skicka en bild. behövs absolut inget komplicerat!



och vem är jag? jag är matilda går sista året på haraldsbogymnasiet i falun där jag utbildar mig till frisör. jag har det här som ett uf-företag och projekt arbete. jag bor i borlänge och har tidigare gått på maserskolan. jag gör den här modevisningen som kommer att äga rum nu i vår. jag har valt modevisning för jag vill göra nått annorlunda av nått vanligt.




har du någon bra ide eller nått du tycker ska vara med på modevisningen? har du en egen klädkollektion? vill ditt företag vara med och sponsra eller ha kläder på modevisningen? hör av er till matilda sundström genom mejlen [email protected]





MATILDA SUNDSTRÖM
BORLÄNGE
VD FÖR THÖS UF








jag är glad. vilket besöksrekord, bara åtta inlägg och redan tresiffrigt! WOW
ni får fortsätta kika in för det kommer rulla på med information här hela tiden!






/ THÖS











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0