KLÄDBUTIK SELECTED STYLE

är en affär i borlänge centrum i bragegallerian med helt underbara märken som man i denna stad annars inte får tag på. affären är jätte mysig och det finns alltid något man vill ha när man kikar in där. jenny rapp är ägaren av butiken selected style, en super gullig tjej som ställer upp och hjälper till och hon ska veta att denna butik betyder mycket för den här staden och att hon gör ett kanon jobb. hur stolt som helst att få visa kläder från denna butik!! TACK JENNY som är en toppen tjej!  klicka in på hemsidan http://selectedstyle.com och kika kläder och vilka märken hon har. titta även in bloggen http://selectedstyle.blogspot.com


JENNY RAPP
ÄGARE SELECTED STYLE
BORLÄNGE














svar: ja det går att söka modell än! det kommer gå ett tag till det är bara att slänga iväg ett mejl! mer info finns några inlägg längre ner! bara att söka på!

/ THÖS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men åh Matilda, vad gullig du är.

Självklart är jag med på modevisningen, ska bli riktigt roligt och jag är övertygad om att den kommer bli grym.

Säg bara till om du vill ha hjälp med något mer, jag ställer upp, haha, jag gillar ju att jobba jag.

En fråga, ska du dela ut goodiebags under kvällen?

Vill du så kan jag bidra med påsar, samma påse som du fick, om du inte redan har fixat något såklart.

Ett annat tips, maila Femina och kolla om dom vill vara med och sponsra med tidningar, det gör dom säkert.



Ha det bäst så ses vi

Kramar Jenny

2010-01-21 @ 21:25:37
URL: http://selectedstyle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0