SPIKAT OCH KLART

datum och lokal är spikat och klart! ÄNTLIGEN



modeshowen kommer bli på cozmoz i borlänge och kommer äga rum den 10 april tid är inte klar än. den 18 februari kommer biljetter att släppas. och kommer att finnas att köpa vissa ställen runt om. kommer med mer info om det. klart i dag blev även två butiker. jag kommer presentera dom här lite närmare snarast. butikerna är selected style och brädgårn! sen blir det även ett sammarbete med blombergs café. klart är iallfall att det här kommer bli grymt.

 

STORT TACK TILL COZMOZ, SELECTED STYLE OCH BRÄDGÅRN som är helt fantastiska!



jag blir så glad när folk blir glada för det man gör! sjukt vilken respons man får.


även i morgon är en viktig dag!
nu ska jag sova skönt efter en dag med mycket goda nyheter!





/ THÖS


klicka på bilderna för att komma till deras hemsida














Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt! Bra jobbat!

hård kram faster Rox

2010-01-20 @ 10:23:48
Postat av: Anonym

Söker du fortfarande modeller? :)

2010-01-20 @ 20:20:50
Postat av: Anonym

detta kommer bli toppen. du har många famnar att falla tillbaka på om trycket blir för stort. vi komme krama dig, sen efter lite vila putta ut dig i det hela igen. för det är ingen tvekan om att du kommer göra detta bra. helt galet bra. jag längtar :) hundratals peppande pussar, kajoo

2010-01-21 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0