borneo

ja gott folk då var man i borneo. har inte sett mycket av staden än då vi kom i natt och idag har vi bara släpat fötterna till poolen. våra päron är ute och letar efter ett annat hotell närmare stranden. så vi får se hur länge vi är på detta hotell. gillar hotellet, super fint här inne och stort men utanpå är det ruttet som attans.

klockan är runt ett här och det är hur varmt som helst har totalt solsting. och tjejer ni behöver inte vara orolig för att få hem en brun tilda. är vitare än alla er hemma där tror jag, kommer ju aldrig hinna sola så som jag sa innan jag åkte, det blir en resa utan färg och mycket upplevelser. så kom ihåg det!!!


nu ska jag göra ett nytt försök i solen så får vi se hur vad som händer senare i dag. igår hittade vi sushi, jag var överlycklig det var gott!!


bilder finns på facebook







vi hörs!


/ T





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0