MODELL NR 11

GUSTAV SUNDSTRÖM
jo som ni tänker säkerligen, min bror! han är född 89 och spelar fotboll i brage. han jobbar på KD och bor ihop med simon stenberg på hagalund. min bror är världens bästa bror får jag väl lov att skriva här. han är väldigt omtänksam och en riktigt snäll person. ja ska se till att sparka han i rumpan så han ger järnet x 2 på modevisningen! tro mig som lillasyster är det jag som bestämmer!



GUSTAV SUNDSTRÖM
BORLÄNGE








nu ska jag iväg på möte med wayback och lite modeller. senare ikväll kommer jag presentera wayback här i bloggen.

och till alla nya här, välkomna hit! och tack för alla snälla komentarer om tidningsartikeln!!





/ THÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0